×

Rejestracja

Informacje o profilu

Ustawienia konta

lub zaloguj się

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jestesmy dumni z obslugi klienta i satysfakcji. Jesli wiec z jakiegos powodu nie jestes zadowolony ze swojego zamówienia, mozesz odeslac je z powrotem w celu uzyskania zwrotu pieniedzy lub wymiany, pod warunkiem, ze uplynie to 30 dni od daty wysylki (paczka zwrotna musi byc oznaczona jako taka), a towar nie zostal noszone, myte lub zmieniane w jakikolwiek sposób. Oryginalne koszty wysylki i obslugi nie podlegaja zwrotowi, a klient jest odpowiedzialny za wysylke zwrotna u wybranego przez siebie przewoznika. Zalecamy odeslanie przedmiotu (ów) z powrotem wraz z numerem ubezpieczenia i numerem sledzenia - w ten sposób jestes chroniony przed mozliwoscia zagubienia podczas wysylki i bedziesz wiedzial, czy Twoja paczka zostala odebrana przez nasz magazyn. Zwroty i wymiany zazwyczaj trwaja 7 dni roboczych po otrzymaniu. Pamietaj, ze zaksiegowanie zwrotu na koncie karty kredytowej moze potrwac dodatkowe 7 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomosc e-mail z potwierdzeniem. Kazdy przedmiot zwrócony bez oryginalnej metki lub pudelka na buty moze zostac obciazony oplata za uzupelnienie zapasów w wysokosci 1 USD.

WYMIANY

Z przyjemnoscia wymieniamy wszelkie towary, które nie sa noszone, myte, przerabiane lub ostatecznej sprzedazy na inny rozmiar lub nawet inny przedmiot, o ile jest to 30 dni od daty wysylki (zwracana paczka musi byc opatrzona stemplem pocztowym) . Klient jest odpowiedzialny za wysylke zwrotna, ale wszystkie elementy wymiany zostana odeslane z bezplatna wysylka na nasz koszt. W przypadku zamówien zlozonych z kuponem rabat mozna uznac za równomierna wymiane tego samego przedmiotu. Nowe kupony nie moga byc stosowane do zlecen wymiany. Jesli chcesz dokonac wymiany, zalecamy skontaktowanie sie z Dzialem Obslugi Klienta i odlozenie pierwszenstwa wybranych przedmiotów. W ten sposób produkty nie zostana wyprzedane, zanim nie dotrze do nas zwrot. Jesli chcesz zmienic wstrzymane pozycje, musisz ponownie sie z nami skontaktowac, poniewaz system automatycznie przetworzy wstrzymane pozycje, a nie informacje podane na odwrocie faktury.

USZKODZONE I NIEPRAWIDLOWE POZYCJE

Jesli znajdziesz przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub nieprawidlowy, skontaktuj sie z przedstawicielem obslugi klienta przed zwrotem produktu, abysmy mogli odpowiednio Ci pomóc. Uszkodzone elementy nalezy zglosic w ciagu 5 dni od dostawy. Zdjecia beda wymagane w przypadku kazdego zgloszenia uszkodzenia.

ODMOWIONE PAKIETY

Za odrzucone zamówienie zostanie naliczona oplata za oryginalna wysylke plus przesylka zwrotna potrzebna, aby paczka wrócila do naszego zakladu.